viernes, 4 de julio de 2008

RESULTADOS

2º JUEGOS EUROPEOS DE POLICIAS Y BOMBEROS
Pontevedra, do 23 ao 29 de xuño do 2008


"Bruno de Sousa 3º nos 400 m.l
en los Juegos Europeos de Policias y Bomberos"


Participacion do atleta vigués Bruno de Sousa (de oficio: bombeiro no parque de Bombeiros de Vigo) nas probas de 400 m.l e nos 200 m.l. realizando bos rexistros en ambas probas.

"En dicha competición tomé parte en el 400 m.l categoría open donde bajé mi marca personal a los 53"72, mejorando la del gallego de clubes y consiguiendo la medalla de bronce... también participé en el 200 m.l, donde me metí en la final (se ganó con 22"52!!!), pero no pude batir mi marca y me quedé con un 24"26 que no dice mucho".

Na foto: Bruno de Sousa a esquerda da imaxe .


MAIS INFORMACIÓN



CAMPIONATO DE ESPAÑA DE VETERANS
Gandia, do 27 ao 29 de xuño do 2008



"3 medallas e un record do campionato para os nosos atletas"


Luis Nogueira vence e fai o record do campionato no lanzamento de xabalina na categoria M-50 cun mellor lanzamento de 64,57 m. e subcampión no salto de lonxitude.
Carlos Revuelta cumple no lanzamento de martelo cun 3º posto no nacional.



Texto escrito por Luis Nogueira:

"Sobre o Campionato de España de Veterans celebrado en Gandia, resaltar o tempo, magnifico, agran cantidade de participantes en todalas probas, as gradas cheas e a organización boa en canto a xuices e voluntarios, pero pobre en canto a materiais para competir e sobretodo a simpleza do podio.
Dada a importancia que este evento ten para a cidade que se celebra, esgotaronse as prazas hoteleiras, hai que empezar a esixir que se cuiden algo mais as formas, que os atletas nos sentimos competindo nun campionato importante.
O atletismo veteran esta acadando unha magnitude enorme, eu estreaba xabalina e queria batir meu record, pero tecnicamente estiven desastroso e no derradeiro lanzamento alcanzei os 64,57 m. que me deixaron mais ou menos satisfeito o mesmo tempo que eu competia estaban lanzando o martelo pesado e pareceume espectacular, ideal para facer unha exibición nas festas de calquer pobo, para os homes fortes do lugar o intentaran lanzar.
O dia seguinte saltei na lonxitude 5,37 m. que me deron o subcampionato de España e leveime unha grata sorpresa co 3º posto do meu compañeiro Carlos Revuelta no lanzamento de martelo."

No hay comentarios: